buuhuuu!

Alltså nej. Bara nej vad dåligt geografiprovet gick....! Hoppas nu på antingen underkänt så jag får skriva om eller ett helt skapligt betyg i alla fall (6-7....). Aja inget att göra något åt nu längre. Var ju så jäkla dum och läste inget i förväg, sen hade jag plötsligt 70 sidor att läsa in på en kväll. Inte jättekul. Fick sällskap av Wille en stund på kvälen men vi var kanske inte jätte ambitiösa precis (fick världens skrattanfall hela tiden ;P) även om vi faktiskt pluggde en stund (så du troor inga Frida?? ;P). Men nu har jag i alla fall inget prov förrän på fredag :)

Sitter nu i skolan och väntar på att klockan ska bli 13.40, något slags grejs i skolan då om RCNUWC. Hoppas bara på att hinna med 14.00 bussen sen, annar blir det till att traska, har ingen lust alls att gå runt ensam på stan till 16....

Ska nog till Wile ikväll, kiva kiva. :D Han kanske kan muntra upp mig lite :)

you know you love me ;)
xo xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0