dilemma

Jösses säger jag bara.
Var på intervju med två personer från Rotary idag. Jag tror det gick bra faktiskt. Men. Grejen är att jag ska ringa dem ikväll, och om jag då kommer med så måste jag bestämma mig nu om jag vill fara eller inte. Ganska stort beslut att ta på en kväll. Eller egentligen inte så svårt om det inte hade varit så att dethär egentligen bara är min plan B. Plan A är ju att gå på UWC, men det ska jag ju inte söka till förrän i februari eller något sånt. Och om jag då har tackat ja till Rotary så kan jag inte söka dit, eftersom då är det ingen som far från Rotary. Jag trodde ju nämligen att om jag tackar nej sen så finns det någon på tur som kan ta min plats. Men så funkar det tydligen inte.... Någon som hängde med i mitt lilla dilemma?? (Klandrar er inte om ni inte gjorde det... ) Så nu sitter jag och skriver plus- och minuslistor, UWC leder just nu....

Nåja, skriver senare om hur det blir...

Keep dreaming
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0