fredag.

Fredag idag, egentligen inte så mycket att skriva om. Vaknade, gick upp, sett på film, gått runt och gjort ingenting. Där var min dag hittills. Men aja, det är ju fredag så kanske händer något ikväll iaf?? :) Egentligen känns det väl inte riktigt som fredag, that's what vacation does to you antar jag... Nåja får se iaf...

Igårkväll var verkligen slött..! Gick ut och träffade Niklas och Cicci en stund sen en stund senare när vi hade gått hem igen ringde dom och frågade om jag ville komma med till Niklas en stund. Meeen, såklart strejkade moppen just då! Argh!! Så det blev att sitta hemma ensam och se på Gossip girl och messa lite med Wille ( :D) tills jag somnade, så nu har jag inga avsnitt kvar... Ojnej.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0