heroes :)

Måndag igen.... Helt okej dag i alla fall faktiskt, även om den kanske var lite seg. Vi hade möte med jämställdhetsgruppen idag så jag missade lite av geografitimmen, vilket faktiskt bara var positivt ;) Sen slutade jag kvart i tre, och eftersom bussfan inte går vi jomalaby då (jag vet, jag skriver det här varje måndag) gick jag till Simon, så hade vi lite Heroes-maraton med pepparkakor och godis ;D kiva kiva, intrigerna tätnar... :P Dock somnade jag en stund när vi såg tredje avsnittet för idag, så när jag vaknade fattade jag ingenting..! :S

Har faktiskt inga läxor idag! :) Så ikväll ska jag se på julkalendern (hoppas hoppas den är bra!) och sen ska jag väl träffa Wille en vända tror jag. Han och Henri skulle tydligen gå och gymma lite först. Oooo bodybuilders ;D

pusshey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0