hoppsan

Hoppsan vad tiden går snabbt! Satt och pratade med Jenny på mellanmålet idag

Jag: Alltså tänk att det är Lucia nästa vecka på lördag!! :O
Jenny: När sa du att det var?
Jag: Ja alltså det är ju nästa lördag, men vi firar ju i skolan nästa fredag
Jenny: Men du vet väl att det är denhär lördagen?
Jag: What!??!

Såå....på lördag är det alltså Lucia, söndag tredje advent... Vilket betyder att det är fjärde advent nästa söndag, vilket i sin tur betyder att det är jul jättesnart!! Och inga julklappar köpta! Ingen jul-feeling alls! Ojnej....

Matteprov i morgon förresten... Uscha buscha! Känns som om jag kan det helt okej men det tänkte jag i och för sig om förra matteprovet också, och det gick ju inte jättebra....

Kom förresten på att det inte blev något inlägg igår... My bad. Ska väl försöka bättra mig, bli dessutom lite lat att skriva på helgerna menmen...

pusshey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0