julefrid i juletid ;)

Joo, så nu har Frida & co varit här. Dessutom har julgranen kommit in och blivit klädd, så nu kan jag nästan säga att jag börjar få lite liiiite julkänslor nästan... :P

Haha började tänka på det där med granen förut idag. Ganska bisarr tradition egentligen att först ta in ett träd i huset, sen hänga en massa prydnader i den, och sen lägga presenter under den...! Haha voi voi när man börjar tänka efter egentligen....

Badade förresten Enok idag, han tyckte det var...sådär. ;P Sen sprang har ju såklart in i mitt rum och ruskade av sig på alla kläder jag hade på golvet (dvs typ halva min garderob...).

Aja god jul på er, de få läsare jag nu har ;) Kommer kanske ett kort inlägg imorgon.
pusshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0