julklappar

Guuud vad jag hatar att köpa julklappar! Har varit i stan nästan hela dagen och shoppat julklappar. Det tog typ en timme att hitta en.... Men nu är iaf alla klappar köpta och jag slipper tänka på det längre. Tänkte när jag for till stan att nu ska jag köpa något roligt och personligt, efter en timme gav jag upp och köpte tråk-klappar typ smycken och mössor och sånt...

Efter stan skulle jag hämta moppen hos Tobbe. Inte så kul... Lagom tills jag kom dit började det regna en massa och det blåste och var allmänt jävligt. Dessutom hade jag inte riktigt de bästa kläderna för en moppetur i regn heller.... Men aja moppen är hemma nu iaf och jag har äntligen fått upp värmen igen. :P Har legat under täcket och sett på Supernatural, det var ju ett tag sen sist.. Hujuj vad läskigt det var, höll på att få nackspårr en gång när jag ryckte till... ;P

Ikväll ska jag på bio med Frida. Kiva kiva :) Vi ska se den där Twilight filmen (ingen aning hur man stavar...), hoppas den är lika bra som boken :)

Snart är det jul, tihi. ;) Börjar känna mig lite som en förväntansfull unge ;P
pusshey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0