lördag

Känner mig mysig idag. :P Vet inte varför men jag känner lite sådär jullovsmys tror jag. :)
Vaknade nyss iaf, tror jag ska se lite på Gossip girl snart, väldigt spännande var det när jag slutade se igårkväll...! Träffade Wille lite snabbt nån timme igårkväll också, han var heelt borta haha ;P Det var lite som att prata med en fem-åring emellanåt men aja, kommer att sakna honom lite nu under lovet iaf.... Får väl se om jag kan pallra mig ut till Korpo nångång sen kanske i mellandagarna, och sen prata vi om att fara till Stockholm också... :)

Igår var det julfest i skolan också, riktigt roligt program var det faktiskt. Höll på att kissa på mig när lärarna körde sitt program haha ;D Sen var det julbord, men helt ärligt så är jag inget stort fan av julbord. Det är liksom inget som egentligen är riktigt gott, bara en massa fisk och kokt potatis typ... Men god efterätt iaf haha ;P

Frans (lillebror) lyssnar på Eminem nu, låter över hela huset. Jag är stolt över honom, äntligen har pojken fått lite vettig musiksmak och slutat lyssna på Markoolio, tack och lov. Och gissa vem han har fått den ypperligt braiga musiksmaken av då om inte lilla jag? ;P Även om jag inte lyssnar på så mycket rap nu längre....

Aja nu mys och Gossip girl iaf.
You know you love me, xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0