lördag.

Trötter idag. Kom hem runt fyra, egentligen hade jag tänkt sova i geta med Glenn och Wille men sen ringer mamma klockan 3 och vill att jag ska komma hem, så det var bara att sätta sig i en taxi och åka hem till jomalaby igen...Jäklar vad dyrt det blev! Har varit i sängen hela dagen och inte gjort något speciellt, typ bara sett på film. Men jag antar att jag borde pallra mig upp snart. Kanske komma på nåt att göra ikväll... Åka bil kanske? Eller bara ta det lugnt... :)

Sitter nu och försöker överrösta pappas musik med min musik, men det går inte jättebra med bara laptopen... Ska nog önska mig ordentliga högtalare av tomten tror jag.. :P

pusshey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0