nej.

Sitter i skolan nu ochborde väl egentligen göra franskaläxan, men jag tänkte bara berätta snabbt om hurdet ble med Rotary. Jag tackade nej och sa att jag inte var intresserad längre. UWC vägde helt enkelt över på min för och emotlista. Kommerantagligen att ångra mig hundra gånger om, men aja nu är det försent i alla fall. Guud, jag måste bli bättre på att prata i telefon, satt och velade i en kvart innan jag vågade ringa han från Rotary igårkväll. Wille tyckte jag var en tönt då....

Haha satt och kollade igenom Willes bilder på mobilen, och såg en jättefin bild som han hade ritat själv.
Jag: Men shit va fin bild!!!
Wille: Håll käften.
J: Men vadå?? Jag sa ju att den va fin...
W: Äh, du e allti så ironisk. Håll bara käften.
J: ??

HAHA!

aja franskan väntar....
pusshey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0