nyårsafton

Nyårsafton ikväll, vet fortfarande inte riktigt vad jag ska göra.... :/ Men aja, fixar sig väl säkert :)

Kom hem från Stockholm igårkväll. Haft helt hyvää dagar på Korpo och i Stockholm. Isöndags for jag med skärgårdsfärjan till Korpo, 5 timmar tog det... Jippi... Men aja roligt när jag väl var framme iaf :) På kvällen for vi iväg med traktor till Willes kompisar och drack lite öl, mycket trevligt det också. Kom hem till Wille igen vid tretiden, klockan fem gick vi upp igen för att åka till Åbo. Sen på färjan från Åbo sov vi nästan hela vägen, super länge tog det innan vi var framme i Stockholm...

Sen i Stockholm sov vi hos Wiles farmor och farfar och sen på tisdagen for vi in till centrum. Det blev inte så mycket shopping som jag hade tänkt men aja, trevlig dag iaf :)

Idag har jag varit på 4h lite, men inget speciellt annars. Var tvungen att gå upp vid elvatiden för Wille skulle fara in till stan... Är en aning trötter...

pusshejj och gott nytt år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0