ojnej, måndag

Tusans, måndag igen! Fan den förföljer mig, kommer tillbaka varje vecka...! I morse när jag vaknade var jag faktiskt riktigt pigg, det gick dock över efter en timme matte...

Jösses, provperioden börjar denhär veckan. Geografin kommer nog gå lite åt helvete, borde väl egentligen plugga nu men alltså  faktiskt, det är så fruktansvärt tråkigt så jag tror jag kreverar! Anledningen till att jag inte pluggar nu är för att jag fick en uppenbarelse idag när jag kom hem och jag insåg att geografiprovet inte är förrän nästa tisdag, så jag tror jag skjuter upp det tills det blir panik...  Jenny och jag hade egentligen tänkt plugga på bibban idag medan vi väntade på bussen, men ni kanske förstår hur det gick.... Vi var nog inte så ambitiösa av oss...! Och nu har jag inte tillräckligt med självdiciplin att börja heller...

Har dessutom nyss laddat ner första säsongen av Gossip girl. Kan ju säga som så att det hjälper inte mitt pluggande såå mycket...!
Aja får se hur det går...

You know you love me

Kommentarer
Postat av: Malin

usch! måndagar är jobbiga. Jag tycker också geografin är skitjobbig, meen we can do it ! :D

2008-12-08 @ 22:09:20
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0