pluuugg...

Hmmm... borde nog börja plugga på religionen... sen hamnade jag här framför datorn... Surprise. Aja ska väl ta itu med det snart, vill inte ha 20 kapitel att läsa in imorron.

Dagen började väl kanske inte bäst, var sjukt trött imorse så det tog en halv evighet att hasa mig upp, tyckte dock ändå att jag var i tid när jag gick ut till bussen, men ack så fel man kan ha. Busshelvetet hade redan åkt utan mig! Fick sitta hemma och vänta typ trekvart innan nästa buss gick, Jhonny såg ju halvglad ut när jag kom en timme försent sen... :P Men vi fick i alla fall ut både matte- och engelskaprovet, riktigt nöjd faktiskt! :) Har bara lite ångest nu för geografiprovet....

Sen var det julklappar som gällde på håltimmarna. Guud vad jag hatar att köpa julklappar! Vem ska man köpa till? Vad ska man köpa? Hur i helvete är det tänkt att mina pengar ska räcka??

Nu religon i alla fall...
pusshey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0