provperiod

Så nu har provperioden officiellt startat. Matte var första provet i morse, gick faktiskt helt okej men vi får väl se sen när vi får ut provet igen... Sedan hade vi engelska idag, då såg vi på Chicken run hihi :P Sen for jag hem och ut med Enok en runda. Det regnade.... Men aja skönt var det i alla fall att röra lite på sig. Nu har jag nyss sett ännu ett avsnitt av Gossip girl så jag antar att det är engelska som gäller nu, kan typ inga ord alls av dom som vi har i provet. :S
Borde dessutom plugga nu, annars blir det väl aldrig av.... Men blir jag klar tidigt så kan jag ju gå till Wille en stund, så ja har väl lite motivation. ;)

you know you love me
xo xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0