religion....

Religionsprov imorgon. Har äntligen läst igenom alla 20 kapitel en gång nu så jag tyckte jag förtjänade en liten paus. Nu är det sen bara att lära sig det som står i boken också.... Meeen, hoppas att det går bra iaf!
Förresten får vi ut geografi- och franskaprovet imorgon också, ångest!

Hade sovmorgon idag, underbart! :) Sedan hade jag två timmar religion och sen var det hem och plugga som gällde. Som ni kanske märker går pluggandet sådär just nu....

Julfest imorgon också! ingen aning om vad jag ska ha på mig! :S Hur finklädd är det meningen att man ska vara?? Dessutom betyder julfest att det snart är jul vilket får mig att få lite småpanik. Nästan inga klappar är köpta, har inte hunnit göra julgodis (och vad är en jul utan knäck??) och jag har inga som helst julfeelings alls! Dessutom far Wille hem imorgon över jullovet och kommer inte förrän till nyår (??)... :/ Men men... mina julfeelings kanske kommer så småningom och jag får väl försöka köpa lite sista minuten klappar nästa vecka.. :P

Allt känns just nu som om det kanske börjar ordna sig. Får hoppas på det..!

Nu religionsstudier.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0