trötter och segar

Trött idag, har sovit kanske 4 timmar... Träffade Cicci, Niklas och Tobbe hos Cicci igårkväll och där blev vi kvar hela natten, kom hem runt halv 9 tiden. Bums i säng och sova en stund var det då... Men trevligt trevligt hade vi iaf :)

Segar bara idag, har inget att göra så jag går bara fram och tillbaka runt i huset. Mycket roligt och givande...eller så inte.. Aja far kanske ut till Korpo imorgon så då har jag ju något att göra iaf :P Men bara kanske, måste nog övertyga min kära mor och far lite till först, ;P men hoppas hoppas att det blir av iaf :) Måste dessutom försöka övertyga dom att jag borde ha mer pengar på mitt konto tills vi ska till Stockholm, det blir nog en kluring... ;P

Aaa ska gå och jobba lite på det nu iaf... Nån som förresten har ide på vad jag ska hitta på på nyår, feel free att berätta ;)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0