tuesday.

Det känns bara som tisdag idag. Helt vanlig tisdag. Inte alls som om det vore julafton imorgon. Ojnej...

Helt okej film igår, kunde vart bättre med tanke på hur bra boken är. Men aja helt sevärd iaf.
Nyss varit ut med Enok, den lilla cp-hunden... Får lite på nerverna när jag är ute med honom ibland, han är ju så jäkla korkad..! Vem var det som sa att welsh springer spaniel var en smart ras?? Aja skönt att röra lite på sig iaf :) Kallt som tusan var det, vill ha sommar istället! Men jag hade långkalsonger på mig så det gjorde inte så mycket ;P

Ikväll kommer Frida och hennes familj hit och dricker lite glögg, aika kiva tror jag nog det blir :)

pusshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0