WOHOOO!

Jaaa! Äntligen lov! Har varit så skoltrött de här senaste veckorna så det är inte sant, men nu är det äntligen looov! :D Fick dessutom 8- i geografiprovet! Verkligen oväntat faktiskt. Franskan skulle ju ha kunnar gått bättre, men aja orkar inte bry mig om det nu.

Kom nyss hem, sitter och funderar vad jag ska ha på mig på julfesten... Har ju inte köpt något nytt, men jag får väl se vad jag kan fnula ihop. ;P Funderar också på vad jag ska sysselsätta mig med efter julfesten, tror inte det blir Mariepark för min del faktiskt. Men jag får väl se där också vad jag kan hitta på, annars får jag väl vara hemma och sova vilket ju också skulle vara väldigt skönt faktiskt.

Ännu en sak jag har funderat på är vad jag ska göra under hela lovet.... Hmm, skulle ju vilja fara och shoppa på mellandagsrea i Stockholm, men får väl se hur det blir, om jag hittar någon annan som vill följa med... :P

Aja ska gå och rota lite i garderoben nu :P
pusshey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0