auhjourd'hui, j'ai fait la photo et je vais voir l'O.C.

YAY!! Äntligen har jag laddat ner 3:e säsongen av O.C.! :D Det tog som vanligt jättelänge men nu äntligen är det klart. Den som väntar på något gott...
Så nu kommer jag antagligen att spendera kvällen framför datorn och kolla på O.C. när jag egentligen borde plugga franska. För det bejövs med tanke på mina bristfälliga kunskaper i franska (rubriken har jag faktiskt komponerat själv dock :) ). Kanske O.C. en francais skulle vara ett alternativ?

Har varit ute och fotograferat idag :). Lånade pappas gamla analoga systemkamera. Me like ;). Den är mycket roligare att använda än min vanliga digitalkamera. Skulle egentligen vilja kunna framkalla bilderna själv också men....

Nu ska jag gå och plugga lite mer franska (läs: titta på o.c.).

ciao!

Kommentarer
Postat av: DiaNa

ååh, de tär så kul! :D jag har en systemkamera, men i typ förrgår fick jag min morfars gamla systemkamera, han dog för ett tag sen och ingen använder dne liksom.. men det är superkul! fast lite svårare att fokusera än vad det är med "moderna" systemkameror.. :P Vill bara framkalla alla bilderna nu! :D

2008-11-02 @ 14:48:02
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: Malin

Du kommer ju knappt behöva plugga ju, du är braa på franska! Meen Oc är nog mera intressant dock ;)

2008-11-03 @ 15:02:13
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0