"ciccis och johannas äventyr"

Har nyss kommit hem från coren, är helt totalt slut! Jag tror jag håller på att bli förkyld igen, är så himla trött....  Är dessutom stel i hela ryggen, får nog ligga lite på spikmattan ikväll. Nu sitter jag och funderar lite på vad jag ska skriva om i min svenskanovell som vi ska skriva på torsdag. Cicci föreslog att jag skulle skriva om våra äventyr tillsammans. "Ciccis och Johannas äventyr", hmm...får fundera på den lite....

Slutade typ halv tre idag så jag var tvungen att vänta i stan till klockan fyra, eftersom skitbussen inte går via jomalaby klockan tre. Men det gjorde inte så mycket, för bästaste Cicci kom och fikade med mig på Svarta katten :). Sedan var vi och hämtade ut mina bilder också som jag tog i helgen, vissa vart faktiskt riktigt bra :). Framkallade en rulle som jag tog i sommras också, så nu längtar jag massor till sommaren... :/ Anyway, efter att ha hämtat bilderna fick vi skjuts hem av Simon, och sen for jag som sagt och tränade lite core.

Har förresten funderat lite på en sak nu när jag skriver blogg och så. Hur coolt skulle det inte vara om någon som man inte gillar frågar hur det är. Då säger man bara lite tufft "läs min blogg." .Hihi.

Sitter nu och nynnar på Miss Li's låt "oh boy". Fin låt men jag har haft den på hjärnan hela veckan... Måste....sluta...nynna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0