dålig bloggare.. :/

Okej, så jag har inte varit någon vidare bra bloggare hittills, med tanke på att det var nästan en vecka sen ja skrev senast... Kan inte ens skylla på att jag har haft mycket att göra, det har jag i och försig men inte så mycket..! Nåja, jag ska försöka bättra mig, inte för att jag har så många läsare men....

Haft riktig tråkdag, hade superont i halsen igår så jag gick och la mig tidigt (och missade halloween! :/) sen har jag bara vandrat omkring här hemma och gjort inget speciellt idag. Såg på Step up igen (mys), den är ju bara så bra!

Var förresten och red igår :). Det gick helt okej, inte alls lika bra som förra gången. I börjann gick typ allt bara åt helvete, ingen rytm alls och fel takt hela tiden... Men det gick lite bättre på slutet i allafall :)

Måste egentligen börja plugga lite franska och IT snart, har ju provperiod nu. Men som vanligt har jag inte tillräckligt med självdiciplin att verkligen börja plugga..
En sak till jag måste göra är att fnula ut hur jag fixar designen på min blogg lite snyggare, och fixa lite med bilder och sånt, för nu ser det ju faktiskt bara kakka ut.... Men det blir väl också någon gång senare....

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0