dubbeltimme geografi :/

Wohoo måndag igen... Började dagen med dubbeltimme matte sen dubbeltimme geografi, geografi som jag älskar så himla mycket... Fick verkligen koncentrera mig för att inte somna på geografin. Menmen det gäller att tänka positivt, det är en hel vecka till nästa måndag! Slutade dessutom kvart i tre idag, vilket skulle varit bra om bussfan hade farit via Jomalaby just den tiden. Men det gjorde inte så mycket, var hos Simon och såg på Heroes :) Me like Heroes ;P

Ikväll ska jag nog inte göra något speciellt, har faktiskt redan gjort alla mina läxor :) (duktig flicka) Men jag får väl se om jag

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vem har du i geografi?

2008-11-21 @ 21:08:11
Postat av: johanna

jag har ralf... jippie lixom...!

2008-11-22 @ 11:04:32
URL: http://yohanare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0