en läsare...

Idag har var jag i skolan och skrev min novell och sen for jag hem. Novellen blev nog ändå helt okej tror jag, hoppas att Stig också tycker det.... Efter det gick jag runt lite på stan medan jag väntade på bussen. Såg en superfin klänning på Magique, men jag vet inte riktigt när jag skulle använda den så det får nog vara... Skulle behöva köpa nya strumpbyxor också men det tänkte jag ju förståss inte på. Sen gick jag till Häst & Fritid för att se om dom hade något nytt nu när dom bytt ägare. Men förståss inte, får nog fara till Hööks i Sverige någon gång och köpa nya skor och ridbyxor...

Frida berättade förresten att hon brukar läsa min blogg, så jag har i alla fall en trogen läsare:) Tack för det!

puss

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag läser också din blogg, och du har säkert många anonyma beundrare ;);)

2008-11-06 @ 17:24:42
Postat av: Jaana

ja läser oxå x)

2008-11-06 @ 17:27:34
Postat av: Malin

stämmer in med resten a la "jag läser också din blogg" hahah ;)

2008-11-06 @ 19:28:37
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: Joy

ja ska åxå börja lesa dn ;P

2008-11-13 @ 19:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0