heroes och godis

Tusans bananer va det regnar! Sitter och försöker förbereda mig mentalt inför läxorna och äter godis... Måste sluta äta godis hela tiden! Fast det var faktiskt nästan en vecka sen jag åt senast... :P

Slutade 14.10 idag, fem minuter efter att min buss hade gått... Och som vanligt for inte fem över treans buss via Jomalaby... Men jag köpte godis och sen gick jag till Simon och såg på Heroes :) Så det var ju aika hyvää i alla fall. Men nu kan jag inte se fortsättningen förrän Simon kommer hem om en vecka...

Skulle ju egentligen på core med Frida och Emma ikväll men jag var inte anmäld för mamma skulle inte fara, och jag har inte tillräckligt med självdiciplin att anmäla mig och sen köra dit med moppen i regnet...

pusshey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0