i'm bad...

Okej så jag har inte skrivit på typ...flera dagar... I guess I'm just a bad bad person.. Men jag ska bättra mig! :)

Idag regnar det, det regnar helt spektakulärt mycket! (hihi det låter så kul..) Skulle med bussen och skyndade mig som bara den, så jag blev tidig och fick stå och vänta jättelänge på bussen! Jag såg ut som en dränkt katt....Men det gjorde inget, har alldeles för bra humör idag (till skillnad från igår när allt var piss..), inget kan rubba mig idag känns det som:D

Ska just iväg och rida, så det blir inget långt inlägg menmen... Ikväll är det iallafall fest hos Cicci, det ska förhoppningsvis bli helt jätte-kiva:) Skulle behöva något kul i höstmörkret.... Antagligen blir det dock inte lika kiva på 4h i morgonbitti....:/

pusshey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0