lördagsmorgon med snö, o'boy och O.C.

Vaknade i morse och kände mig för en gångs skull utvilad. Har inte kännt mig det på länge. Gick och la mig ganska tidigt igår efter att ha sett en massa O.C. avsnitt. När jag vaknade i morse såg jag att det är snö ute!! Jösses, jag har helt missat att vintern faktiskt har kommit nu! Sen drack jag varm choklad och åt smörgås medan jag satt i sängen och såg sista avsnittet av O.C. tredje säsongen. Alla som har sett det avsnittet fattar kanske att jag grät som en liten gris i slutet....

Får se om det händer något ikväll, annars sover jag nog bort hela helgen. Men det är ju sönt det också, fick inte så mycket sömn förra helgen....

God morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0