måndag.....

Måndag igen då. Pallrade mig som vanligt upp kvart över sex knappt vaken. När jag kom till skolan efter att ha fått vänta på bussen tio minuter i snö fick vi veta att Johnny hade problem med bilen, så vi skulle inte ha någon matte. Kunde ha fått sova en timme extra..... Men nåja, jag fick i alla fall mina läxor gjorda som jag hade "glömt" göra i söndags.

Efter skolan gick jag runt på stan medan jag väntade på bussen. Köpte äntligen nya strumpbyxor, det var på tiden! Men Kappahl har tydligen inte riktigt fattat att det är vinter, för de hade inte såna tjocka och gosiga som jag ville ha... Sen gick jag till Emmaus och köpte mig en finfin väska :) På vägen till bussen sen såg jag i ett skyltfönster om någon ny butik som skulle öppna, Abbe & Emma, "Emmaus youth collection". Värt att kolla in kanske?? Nå, jag kommer nog att gå dit efter skolan på onsdag när de öppnar i alla fall :)

gokväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0