meer franska...

Har en liten paus från franskan en stund. Känns ganska bra egentligen, det känns som om jag kan orden i allafall sisådär... Men provet kommer säkert gå åt helvete bara för att jag har ägnat hela denna perioden åt att klaga på hur lätt franskan är på lusse....

Inget speciellt har egentligen hänt idag, bara en såndär vanlig tråkdag. Började dagen med tre timmar bildkonst, booring! Gillar egentligen bildkonsten i skolan men tre timmar blir faktiskt för mycket även för mig. Efter skolan var jag och lämnade in filmerna som jag var och fotade igår, väntar med spänning tills de blir klara :).

Sen fick vi stå och vänta över en halvtimme på bussen för den var sen... Men jag stod och pratade med Cilla och Frida så det gjorde inte så mycket, även om jag höll på att frysa arslet av mig... ;) Fast Frida vart lite sur på oss när vi skoja med henne, men jag tror nog hon har förlåtit mig nu :).

Ska gå och plugga lite mer nu, så Bonne chance till mig då (vet inte om jag stavat rätt...)

salut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0