min kreativa sida...

Har nyss skrivit klart ett första utkast till min svenskanovell, ska finputsa och skriva rent imorgon. Har typ världens tråkigaste story, jag är ute och fotograferar i skogen... Men jag försökte koncntrera mig mer på miljöbeskrivningen istället, kände verkligen att min kreativa och konstnärliga sida fick blomstra då.. ;)

Har varit på valkkurs med lille Enok också ikväll, det gick....sådär.

Sitter och tråkar nu, buhu.... Kanske ringer nån sen som jag kan roa mig med:)

Haha hade förresten lite kul åt Kevin och Nicolas i skolan idag. De satt vid en dator och hade värsta seriösa samtalet om något på datorn, så jag gick och kollade vad det var de pratade om. Det visade sig att de satt och nördade med något spel, när de sen sa att de minsann tyckte att det var riktigt manligt höll jag på att få skrattfel! ;)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0