pulka och julgodis :)

Oj... Det var länge sen jag skrev något... Men jag vet verkligen inte vart all tid tar vägen! Dessutom verkar min kära laptop inte må så bra för den vill inte riktigt göra som jag vill...

På tal om tid så är det snart jul! Herregud! Och provperiod dessutom! Hjälp, vart tar all tid vägen?? Börjar få lite julfeelings, igår åkte jag Frida och jag pulka (wohoo) och idag har jag lagat julgodis med Frida och Cilla :) Riktigt mums blev det, men jag fick en blåsa på handen när jag brände mig... :/ Menmen, that's life! Sedan gick jag en sväng till Wille och såg på Bonde söker fru, och nu är jag hemma igen och borde väl gå och lägga mig.... Jaja inget långt inlägg nu, men jag behöver verkligen min skönhetssömn!

gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0