torsdag hela veckan

Har haft torsdag sen i tisdags men nu är det i alla fall torsdag på riktigt. Så då är det fredag i morgon! :D Och fredag är ju fredley denhär veckan! ;) VIlket alla vet, eftersom jag har tjatat om det de senaste veckorna.. :P Även om vi inte riktigt vet hur vi ska komma dit än, men det fixar väl sig.... Det måste det ju..! Gud behöver verkligen helg nu känner jag, något roligt och ledigt och bara slippa tänka på skolan.... Sitter och försöker skriva klart min stipendieansökan till Rotary, den ska vara inne i morgon så jag börjar få lite småpanik..!

Idag har jag haft både hälsoundersökning och samtal med min studiehandledare, så nu vet jag att jag är frisk och sköter mig bra i skolan. :) Sen var jag och tog en fika med MIrja på Svarta katten, det var typ tusen år sen vi pratade ordentligt! Så det var nog helt kiva :)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på i kväll, har ju för en gångs skull gjort läxorna (har slarvat lite med det denna veckan..) så nåt kul måste jag ju hitta på då! Men vi får väl se... Annars får jag väl se ett till avsnitt av Supernatural, var ett tag sen jag såg senast.... :P

ses på fredley! :D
pusshey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0