happy face :)

Börjar seriöst redan bli skoltrött. Var fan segaste dagen ever i skolan idag! Och nu läxor på det. Noll motivation. Tur för mig som har så fina människor att umgås med i skolan så det lättar upp iaf :)

Ändå är jag faktiskt gladare än på länge. :) Har kännt mig riktigt bra både igår och idag. Det börjar ljusna =) 
Haha blev töntigt stolt över migsjälv idag när jag klarade jogga 7 km utan uppehåll eller håll. I know, verkligen ingen sträcka att skryta med men stolt är jag haha =P

nu läxor....snart
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hördu jag klarar typ bara 2-3 km kanske? o sen är jag helt död ;)

2009-08-26 @ 17:34:24
Postat av: Anonym

/jenny

2009-08-26 @ 17:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0