ingen vanlig dag...

...för det är Johannas födelsedag. Hurra hurra.... Har nu levt i 17 år, känner faktiskt ingen skillnad måste jag säga. Börjde dagen med att bränna mig på mitt te, livet är inte rättvist ibland.. Annars so far so good, har fått fina presenter av familjen och mängder av godis. :)
Lite pinsamt hur vissa har kommit ihåg min födelsedag med tanke på att jag är sämst på att hålla reda på sådant (är helt seriöst inte helt säker på om pappa fyller år den 21 eller 23 juni...)... Har dessutom gått och trott de senaste dagarna att jag är aldeles för gammalför att bry mig om presenter, tårta och födelsedagsfirande, men tror ni inte jag låg uppe hur länge som helst igårkväll utan att kunna somna och vaknade jättetidigt i morse. Aldrig för gammal för tårta antar jag... =)

Har förresten sett ännu mer på LA Ink nu och kommit på att jag vill inte bara tatuera mig, jag vill bli tatuerare! =P Men borde kanske lära mig tackna först, och för det krävs nog ganska mycket talang som jag saknar haha, så vi får väl se hur det blir med den drömmen. Men lättpåverkad är jag iaf, hoho..

Nu mot duschen och vidare! Ska till stan och möta upp Wille som kommer med bussen från Långnäs :) Kanske lunchar i stan också, får se, han nämnde något om att han hade klippt sig och inte kunde visa sig.

xo

Kommentarer
Postat av: jenny

hördedudu vad försöker du nu ljuga ihop? att du inte har talang o inte kan teckna? voi voi, alla vi vet ju att du är bra på att teckna ;p

2009-08-03 @ 16:47:30
Postat av: Malin

p.r.e.c.i.s.!

2009-08-03 @ 21:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0