johanna = huslig husmor

Oh yes, idag har jag varit riktigt huslig hah..! Städat (och dammsugit! Händer inte allt för ofta...), strukit kläder, bakat (!!!), handlat med mammsen osv.. Har ändå kännt mig riktigt slö och rastlös idag. Tror faktiskt helt ärligt att det är ganska lagom att börja skolan nästa vecka, innan i'm losing my mind... Längtar lite till skolan faktiskt :) Jag är inte riktigt mig själv idag som ni kanske märker.... =P

Anyway, har faktiskt inte bara varit duktig idag. Har ätit upp nästan alla kakorna jag bakade medans jag hade SATC-maraton, hehe ;P
Imorgon blir det kanske stan en vända för att inhandla förnödenheter (heter det så??) annars bara en lika slö dag... -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0