onsdag

Två dagar avklarade i skolan. Två dagar närmare jullovet. Haha...
Nej men helt seriöst tycker jag att det har varit helt okej att komma tillbaka till skolan, få rutiner, hålla mig sysselsatt, träffa alla osv.. Helt okej period har jag också, verkar vara helt intressanta ämnen :)

Igår efter skolan kom Wille och hälsade på också, glad överaskning :) Dock lyckades han missa bussen imorse haha..

Är helt slut nu, förstår inte hur jag ska orka med läxorna. Trodde jag skulle bli pigg efter en jogging tur (i mina nya rosa skor, hihi), vilket jag iofs blev, men det har gått över nu. Känner mig helt slut efter en hel dag i skolan. Men, man vänjer väl sig vid det också efter ett tag...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0