bara barnet! :O

Har nyss fått våra brevvänner i Frankrike som vi ska ha ett utbyte med sen i vår från skolan. Hoppas snälla gode gud att det var en gammal bild jag hade fått, pojken såg ju ut att vara 9 år max..!!! :O

Sitter nu medans jag bloggar och försöker komponera ett mail till le petit garcon, kollar mailen, kollar bilddagböcker och försöker läsa till hälsaprovet.... Gissa vad som blir liiite lidande..? Hälsan.... :/ jösses vad trååååkigt det är..!! Orkar verkligen inte med provperiod nu, är så galet skoltrött så det är inte klokt...! Har dessutom två perioder till efter denna, fattar inte hur jag ska orka stå ut....

aja, tror jag går och ser på That 70s show istället, var ett tag sen jag såg det.. :P
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0