friday night in

Var ju och red idag, helt bra gick det faktiskt :) Carmen som alltid har mest i nerverna var idag en filbunke om man jämför med de andra hästarna :P
Kändes lite konstigt att vara tillbaka i stora ridhuset, senaste gången gick ju inte jättebra :P Läskigast på hela lektionen var seriöst att leda hästarna. Har inte varit rädd när det gäller hästar på jag vet inte hur länge, men nu kände jag mig faktiskt jäkligt osäker. Av att bara leda hästen! Usch, väldigt konstig känsla måste jag säga....

Ikväll blir det bara hemmamys för min del. Bara ligga och se på Ugly Betty och äta glass :) skönt! Kom nyss på att jag jobbar på 4h i helgen....inte lika skönt... :/

kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0