hälsningar från världens ände

Yess, nu funkar internet :) och ingen annan använder det just nu heller så jag tog min chans.. :P

Är nu alltså hos min kära mormor i Österbotten, a.k.a. världens ände. Super kallt är det också, typ -15 mitt på dagen i dag! Men jag pallrade mig faktiskt ut en stund på dagen och gick lite på promenad :) riktigt skönt faktiskt. Annars har jag mest varit inne och sett på film och lyssnat på släktingar som sitter och pratar om döda personer som jag aldrig har träffat...

Hann iaf med lite shopping i huvudstaden igår, en jättesöt jeansklännig och en vanlig svart tunika blev det :)

nu tror jag att jag snart ska gå och sova, det är tidiga kvällar (och morgnar....) som gäller här.. :P
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0