home again

Nyss kommit från Långnäs efter en låååång båtresa från Korpo... Tänkte blogga lite på båten, men kan verkligen inte blogga när någon ser på så jag skriver lite nu istället :)

Helgen har varit riktigt bra, bara en massa mys hemma hos Wille och några mysiga promenader ut i skogen. Behöver lite sånt då och då, kunna varva ner en aning. Så det har nog mest bara varit film och lite sånt i helgen :) mkt trevligt.
Meen, fick kanske lite för mkt av det goda.. Höll på att få helt på nerverna på Wille på vägen hem haha :P

Dock är jag helt galet trött nu, fast jag knappt har gjort något i helgen. Alla i den familjen är verkligen jätte helgaktiva..! Motsatsen till mig med andra ord som spenderar lördags- och söndagsmorgnar i sängen... :P
Såå, nu är det plums i säng för min del :P

heipah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0