inglish ju nåo

Pluggar engelska... -.- hui... Guuullanes vad mkt ord vi har, känns som om jag inte kan något ju..!! :/ aja i morgon är det fredag iaf så det är över snart iaf.. Meen min helg kmr antagligen mest bestå av plugg och ännu mer plugg... Cicci och jag tänkte kanske ha en Cicci och Johanna kväll, var länge sen sist. Men får väl se om det blir av, om jag orkar..

Ska förresten och rida imorgon för första gången på ett tag :D hojhoj har verkligen längtat, ska bli skönt att komma tillbaka till stallet igen efter uppehåll :)

nu tillbaka till mina english studies...
kisses

Kommentarer
Postat av: Malin

ujuj skrev engelskan ida jag ju. Men det kommer du fixa galant. Och ta det lungt med hästarna imorrn, okej? haha ;)



Hoppas hälsan gick braa!

2009-02-05 @ 19:36:02
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha ta det lugnt med ridandet nu ;)

2009-02-05 @ 21:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0