lördag....

Tjo! Ridning igår, härligt härligt :D hade Carmen så det gick väl som det gick, tror inte vi hade rätt galopp en ända gång (vilket ver pointen med hela övningen vi gjorde..) men jag är nöjd och glad anyway :)

Igårkväll for jag iväg till Strandnäs sen, till Edwin och Didrik. Där var Cicci och Wille också, och några andra Korpobor.. Ganska slött var det väl nog, men sen kom lite mer folk och så gick vi ut (Wille utan skor, söt eller bara slut?? :P) så det blev väl helt okej kväll, även om ganska slött då och då...

Idag blir det bara plugga plugga plugga (om jag tar mig i kragen och verkligen pluggar sen dvs...) och sen ikväll kanske tacos och film med Cicci och sen kanske bil med lite annat folks, får se hur det blir.. :)

nu ska jag hoppa i duschen, sen pluuugg... -.-
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0