min hälsa...

Har nyss läst igenom allt vi har i provet i hälsokunskap. Mycket duktigt av mig tycker jag, förtjänade en rast att blogga lite då :P
Dock tror jag nu att jag lider av typ varenda sjukdom som finns och att jag kommer att få benskörhet eftersom jag aldri motionerar....

Fast jag har faktiskt sprungit idag....till bussen... Sprang ända från Lusse ner till bussplan, mycket längre än vad man tror! Men jag hann iaf med bussen :) Anledningen att jag var sen var att jag hade utv.samtal med Kjell. Han tyckte jag skulle plugga mer och börja spela mer piano... :S

nu ska jag nog se på That 70s show tror jag, förtjänar det också tycker jag ;P
xoxo

Kommentarer
Postat av: jaanie

vaffö ska du spela piano??

2009-02-10 @ 11:14:27
Postat av: Anonym

jaana: typ hjärnhalvorna samarbetar blabla...lättare att koncentrera sej blabla... :P

2009-02-10 @ 17:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0