one more...

Svenskan skriven, one more to go... Svenskan gick nog helt okej, men man blev lite trött på slutet bara, skrev ju helt galet mycket (tycker jag iaf)..! Nu är det bara biologin kvar, borde plugga som en dåre nu fram till fredag meeen....som vanligt orkar jag inte så det får väl vara tills jag får helt panikångest på torsdagkväll...

Volley-turnering imorgon, usch vad hela den dagen känns onödig! Haha, Jenny och jag tänkte ha vilda västern-tema, tyvärr var det inte så jätte många som hakade på det... Menmen. :P

Helt okej dag annars idag, åt mumsig lunch på Wirrans med trevligt sällskap, sedan på eftermiddagen gick jag, Jenny och Ann runt på stan lite. Köpte äntligen ny plånboksak idag, sjukt billig var den! :) bild kommer kanske senare (vet ju hur man gör nu :P), måste bara leta upp en vettig kamera...

nu That 70s show
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0