plugg..

Hui, idag har jag nästan bara pluggat känns det som.. Känns dock ändå helt bortkastat eftersom jag kom typ 2 kapitel på tre timmar och sen orkade jag verkligen inte mer... På dom tre timmarna lärde jag mig nästan inget heller.. Har nu därför liiite ångest för psykologiprovet på måndag... Voi ei... :(

Efter allt plugg gav ja tillsist upp och gick och hälsade på Wille en stund, trevligt trevligt :) haha fick återberätta vissa delar av fredagskvällen till honom då jag var den enda nyktra igårkväll.. :P och han var alltså inte lika nykter.. ;P

Ikväll vet jag inte vad jag hittar på, vill egentligen bara dra täcket över mig och soooova... Meen kanske går till Cicci och ser film och är lite social först

Har förresten inte fått svar av fransmannen, börjar allvarligt tro att han inte förstod ett ord av vad jag hade skrivit...
aja, skit samma inget jag orkar bry mig om nu ändå såatt
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0