update

Länge sen jag skrev ett vettigt inlägg, så nu kommer lite update vad jag har haft för mig :) har inte varit hemma tillräckligt länge åt gången för att hinna blogga...

På onsdag var jag alltså och handlade med Wille, husligt :) sen var vi en stund hos Edwin och Didrik i Strandnäs och åt lite och såg på tv och så.. Och jag råkade äta en godis!!! :( :O Alltså det var helt i misstag...tusans bananer.... :/ Aja sen var det 4h en liten stund för att skvallra lite med dom andra flickorna.. :P

Igår var jag hos Tobbe och sa hej och grattis :) Mycket trevligt var det :) Blir väl att fara dit en stund ikväll också, men sen ska ju folk till Arken så då Får väl jag och Cicci hitta på något själva ;P får se vad vi klurar ut....

Nu ska jag snart och rida :)
xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0