utvecklingspsykologi vs. ugly betty

Yess, äntligen läst igenom allt i psokologiprovet :) Nu gäller det bara att komma ihåg det jag har läst också, vilket jag tvivlar på att jag kommer att göra... Har nu kommit till fasen då jag inte längre orkar bry mig, jag har verkligen försökt och gjort mitt bästa och nu får det väl gå som det går...

Hela dagen har jag varvat mellan Ugly Betty (äntligen laddat ner 2a säsongen :D) och psykologi. Måste medge att Ugly Betty var snäppet roligare. Meen, jag kom faktiskt på mig själv att gå igenom de olika faserna i krisers förlopp när Hilda sörjde Santos... :P

Fick förresten svar av fransmannen idag, och tror ni inte han kunde svenska då!?!? Usch, verkligen besvikelse då jag hade hoppats att verkligen få öva min franska. Det blir ju liksom mer övning om man verkligen är tvungen... :/

nu ett till avsnitt tror jag, och sen lite mer plugg
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0