west side is the best side!

Har nyss kommit hem från Wille, där jag har varit hela dagen och sovit, myst och botat krappis :P Var först hos Tobbe igårkväll och hade trevligt med folk som var där. Sen när de for till Arken träffade Cicci och jag Wille och Glenn och for på fest till....Emkarby?? Sen slutade iaf kvällen för min del när jag somnade hos Wille :)

Igår på dagen var det kladdkaronka i skolan :) Haha kul hade vi iaf :P Vår klass var hip-hoppare och fick en massa baggy kläder och vi som tillhörde west side fick brun färg i ansiktet :P

Sedan for jag också och red :) iiih vad bra det gick, hade Nick som jag aldrig har ridit förut men det kändes jättebra :) Blev så glad efter lektionen när alla kom fram och sa att det hade sett jättebra ut :)

aja, nu ska jag gå och försöka få lite mat i magen, har bara ätit knappt en halv pirog idag....
kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0