biologi.... :/

Guten morgen allesammen! (nej, jag vet inte om det är riktig tyska...) Har sovit lite comme si comme ca inatt, vaknat lite hela tiden av att jag ligger konstigt. Har nämligen inte så många valmöjligheter utan att det gör ont... Det blev inte bättre av att Wille låg bredvid och slog i mig och pratade i sömnen hela tiden. Enligt honom hade han inte sovit alls inatt, yeah right...

Men men, uppe nu iaf. Sett på sällskapsresan lite nu på morgonen och nu är det väl biologiuppgifter som gäller... Wohoo.. Fattar ingenting som vanligt... Wille vägrade hjälpa mig med läxorna så han gick till internatet igen för att spela gitarr istället. Så nu är jag all alone här med mina uppgifter... :/ Får muntra upp mig med lite godis tror jag :P Kommer nog att bli riktig tjockis innan revbenet är läkt, då jag varken kan rida, träna core eller ens vara med på gympan i skolan...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0