fredag och skola igen...

Skola idag. Jippi. Började dagen som vanligt med att missa bussen, mamma blev fittig (fittigare) och jag stressad så in i helvete. Gick till internatet och sov en halvtimme med Wille och sen gick jag ut till nästa buss 10 min innan den kom. Sedan blev det stress att säga hej då till William, ta fram pengar och få busschauffören att fatta att jag skulle med. Men aja kom faktiskt till skolan i tid, även om jag var något stressad... Fick dessutom ingen chans att säga hej då till Wille ordentligt och nu är han snart på Korpo, sitter väl på färjan nu tror jag... :/

Nyårsafton var kiva kiva, delarna jag kommer ihåg iaf ;P Var först hos Tobbe med han, Niklas och Cicci, sedan skjutsade Trollis oss till stan för att se på fyrverkerierna :) Där träffade vi en massa folk, och sen kom Wille dit också :D Blev lite strul där ett tag, vet inte hur jag tänkte, var väl lite borta... Sedan lyckades jag och Cicci glömma våra väskor och när vi kom tillbaka var dom borta. Pengar, bankkort, kamera, smink, busskort och skåpnycklar borta åt helvete... :/ Runt fem halv sextiden gick jag och Cicci och sov hos Troberg, sen fick mamma komma och hämta mig från stan på förmiddagen. Hon var måttligt glad... Men kul kväll med vännerna iaf :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0