freeedag!

Fredag äntligen! :D Ångraar lite att jag sket i läxan igår, fick nämligen göra den nu på morgonen istället. Men egentligen har jag ändå inget vettigt och göra, första lektionen börjar först om knappt en halvtimme, har suttit här sen kl 9... Jag är alltså i skola nu och skriver lite och väntar på att engelskalektionen ska börja...

Guud vad skönt med fredag äntligen! Mina planer för helgen är att sova, sova och sova. Kanske hinner jag med en film också när jag vaknar emellanåt.. :P Tror inte jag orkar med något annat i helgen, hann aldrig sova ut riktigt ordentligt förra helgen så jag ha varit ett vrak hela veckan... Har ju laddat ner 4e säsongen av Project runway nu, s det blir väl att se på det hela helgen =) Och så lovade Wille att han skulle komma och sova med mig på lördag :)

Var till Edwin och Didrik och hälsade på lite och åt pizza igårkväll. Den var ärligt talat inte så god.. Så vi gick till Rökka och åt korv istället =)

skriver kanske igen senare
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0